LLEI 13/1982, de 7 d’abril, d’Integració Social dels Minusvàlids
REIAL DECRET 696/1995, de 28 d’abril, d’ordenació de l’educació dels alumnes amb necessitats educatives especials. BOE 131/95 de 2de juny de 1995)
DECRET 39/1998, de 31 de març, del Govern Valencià, d’ordenació de l’educació per a l’atenció de l’alumnat amb necessitats educatives especials. [1998/Q2955].
ORDRE de 16 de juliol de 2001 per la qual es regula l’atenció educativa a l’alumnat amb necessitats educatives especials escolaritzat en centres d’Educació Infantil (2n cicle) i Educació Primària. [2001/M8955]
ORDRE de 14 de març de 2005, de la Conselleria de Cultura, Educación i Esport per la qual es regula l’atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especials escolaritzat en centres que imparteixen educació secundària.
ORDRE de 14 de febrer de 1996 por la qual es regula el procediment per a la realització de l’avaluació psicopedagògica i el dictàmen d’escolarització i s’estableixen els criteris per a l’escolarització dels alumnes amb necessittas educatives especials. (MEC)
ORDRE d’11 de novembre de 1994 de la Conselleria d’Educació i Ciència per la qual s’estableix el procediment d’elaboració del dictamen per a l’escolarització dels alumnes amb necessitats educatives especials.
ORDRE de 15 de maig de 2006, de la Conselleria de Cultura, Educació i Esport, per la qual establix el model d’informe psicopedagògic i el procediment de formalització
INSTRUCCIONS de 26 de març de 2010 de la Direcció General d’Ordenació i Centres Docents per la qual s’adapta el prcediment de sol·licitud de recursos personals complementaris d’educació especial per als centres públics d’educació infantil (2n cicle), educació primària i educació secundària obligatòria per al curs 2010-2011
ORDRE de 14 de juliol de 1999, de la Conselleria de Cultura, Educación i Ciència, por la qual es regulen les condicions i procediments per a flexibilitzar, excepcionalment, la durada del període d’escolarització obligatòria dels alumnes qui tenen necessitats educatives especials derivades de condicions personals de sobredotació intel·lectual.
RESOLUCIÓ de 22 de maig de 2009 de la directora general d’Avaluació, Innovació i Qualitat Educativa i de la Formació Professional per la qual es convoca i regula el procés de selecció de projectes de centres públics que s’incorporaran al programa experimental i d’innovació educativa per a fomentar l’enriquiment curricular i atendre l’alumnat d’altes capacitats durant el curs 2009-2010
RESOLUCIÓ de 19 de gener de 2009, de la Direcció General d’Ordenació i Centres Docents, per la qual es regulen els requisits bàsics de titulació per a poder exercir com a professor en les unitats concertades de suport a la integració en Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària en centres privats concertats, així com el procediment d’incorporació del professorat en les mencionades unitats.
Comentarios
Publicar un comentario